Obserwatorzy

piątek, 16 listopada 2012

006/ Chmurka z deszczem

Hejka!
Muszę się Wam pochwalić - przeszłam do etapu rejonowego w konkursie interdyscyplinarnym! Zdobyłam 42 punkty na 50. Był to test humanistyczny, dzięki któremu finaliści (uczestnicy którzy przeszli do etapu wojewódzkiego) nie piszą testu szóstoklasisty, od razu mają 40/40! Trzymajcie kciuki, żebym została finalistką, a może nawet laureatką ... :)

___


Dzisiaj pokażę Wam chmurkę z deszczem na łańcuszkach. Pomysł zaczerpnęłam z pewnej singapurskiej stronki :)
Oto dzisiejsza praca:









Jak Wam się podoba?

+ Znów inny rodzaj zdjęć, ale to tak jednorazowo... To znaczy dwurazowo ;)

___

Rozwiązanie ostatniego konkursu:
NIKT NIE ODGADŁ.

Wszyscy pisali ekspozycja, ekspozycja, chorwacki, chorwacki ...
Język podaliście prawidłowy, ale tłumaczenie to NARA.
Przecież pisałam, że słówko NA POŻEGNANIE.
Ale nie ważne ;)

A dzisiejsze słówko na pożegnanie to:

GEROS DIENOS!

Czekam na Wasze odpowiedzi;)



Jak Wam się pdoba praca?
Komentujcie, piszcie opinię, każdy
komentarz doceniam - i te miłe słowa,
a także ten odzew krytyki :)

PS: http://facebook.com/ModelinowyPotworek  <--- FACEBOOKOWY FANPAGE! Polub, lajkuj posty, komentuj, zamawiaj :)

S.Cookie

4 komentarze:

  1. Chmurka taka sobie ;d Pomysł już gdzieś widziałem ;$
    Dopracuj detale, bo za specjalne to... to nie jest :s
    Ale nie obrażaj się! Widzę że piszesz w notkach "Coraz lepiej lepię" To dobrze! Grunt to estetyka - pracuj nad wszystykim dokłaaaadnieee ;P Wymyśl coś oryginalnego.:)
    pozdro..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a ty masz jakieś prace? Z chęcia pooglądam ;)

      PS: Chyba zapomniałeś/aś się podpisać ...

      Usuń
    2. nie mam. nie podpisałem sie bo nie mam bloga ;)

      Usuń