Obserwatorzy

sobota, 15 grudnia 2012

007/ Sztyfty Ciasteczkowy Potwór

Hejka!
Moja koleżanka zamówiła u mnie sztyfty z Ciasteczkowym Potworkiem.
Zrobiłam je i wstawiam na bloga, tym bardziej się cieszę, bo Ciasteczkowy Potwór
to bohater tego bloga! No, tak jakby... ;)
Sprzedałam je za 11,50zł.
A oto one:







Co o nich myślicie???
Mnie osobiście naprawdę się podobają.
"Są przesłodkie"- jak to ujęła moja koleżanka :)

A teraz czekam na wasze opinie!

PS: http://facebook.com/ModelinowyPotworek  <--- FACEBOOKOWY FANPAGE! Polub, komentuj, lajkuj, zamawiaj :)

Buziaki,
S.Cookie

8 komentarzy:

  1. Fajne ale trzeba je bardziej dopracować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. według mnie są słodkie ^^
    daaawno temu zrobiłam podobne :3 i dziękuję za odwiedzinki ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne ale według mnie trochę za drogie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. suuper, tyle ile jest modeliniarek tylko sposobów na wykonanie ciasteczkowego :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, ale niemuwazasz ze 11,50 to troche przesada ? :D ja bym sprzedala takie kolczyki za 3 zl :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Straszne jest to, że ludzie nie dostrzegają różnicy pomiędzy robotą maszyn, a handmade'm. Ja za same materiały zapłaciłam około dyszki :P Dodałam coś tam za wyrób i tyle wyszło. Ale aż taka droga to nie jestem xD Tylko z tym tak wyszło :D

      Usuń
  6. obserwujemy? :3
    ja już obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń