Obserwatorzy

niedziela, 9 września 2012

001/ Hej!

Cześć!
Nazywam się Zuzia, ale będę podpisywać się jako S.Cookie.
Z modeliny lepię już ponad rok. Jak większość modeliniarek lepię rzeczy, które nosimy jako biżuterię.
W moich wyrobach znajdziecie coś innego, niespotykanego, coś co chcę wam pokazać i mam nadzieję, że wam się spodoba. Niektórzy z was znają mnie z super-syreny. Inni z http://violetta-story.blogspot.com 
Edytuję tę notkę po roku, gdyż chcę pokazać wam wszystko od nowa. Lepiej, inaczej.
Możecie decydować co chcecie zobaczyć w kolejnym poście, brać udział w konkursach,
głosować w ankietach, komentować czy kupować moje wyroby! Zapraszam was na mój blog :)

Zuzia.

8 komentarzy:

  1. to czekamy ;) świetna grafika ♥!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już robię zdjęcia swojego wyrobu... nie zdradzę co to ;D
      Dzięki;***
      <3

      Usuń
  2. nie moge sie doczekac Twoich wyrobow! powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo fajnie że jesteś na blogspocie :D Czekam na nowe posty modelinowe :) a konkurs trwa do 23 września :) Należy wstawić banerek wyzwania gdzieś w pasku bocznym albo poście i dodać jakąś pracę w tematyce jesiennej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam z niecierpliwością +obserwuje , chociaż nie ma przycisku ( na moim pulpice wpisałam adres ) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już są obserwatorzy, dzięki za przypomnienie ;d

      Usuń
  5. Powodzenia :D Będę wbijał, a na super-syreny już wbijam od... Nie pamiętam ;D ale trochę dawno to będzie :D Pozdrawiam
    Toyar

    OdpowiedzUsuń