Obserwatorzy

środa, 19 września 2012

003/ Pierwsza babeczka


Hej!
Jestem z Was dumna, aż 10 komentarzy pod poprzednią notką;)
Dzięki;)

___


Dzisiaj pokażę Wam moją pierwszą babeczkę. Do niej użyłam modeliny FIMO ochra i Herlitz fioletowy fluorescencyjny. Ozdobiłam ją cytrynowym lakierem do paznokci i posypałam zielonymi kralikami
Oto wyżej wspomniana babeczka:








I co sądzicie?
Ja jestem zadowolona ;D Najtrudniej było zrobić podstawę, później fakturę babeczki. Niby było dobrze, ale kiedy robiłam fakturę, podstawa się spłaszczała lub wydłużała, kiedy chciałam ją spłaszczyć, faktura się psuła... Ale się udało! :) Noszę teraz tą babeczkę jako naszyjnik.

PS: Przepraszam za zdjęcia, są inne od pozostałych, ale to jedyny taki przypadek :)



To ja już kończę i zapraszam Was do obserwowania,
komentowania i reklamowania bloga!

Czekam na Wasze opinie;)

S.Cookie

14 komentarzy:

  1. Fajna ta babeczka , ale czy to nie koraliki zamiast bulionu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koraliko-bulion ;D Takie maluteńkie koraliczki których używałam na robienie zwierzątek na żyłce z koralików;)

      Usuń
  2. siemaa, nie wiem jakimi robiłam farbami, po prostu farbami do tkanin :P Nie uczulają mnie i tak to pierwsza moja praca z motywem galaxy.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna babeczka :) Chyba liquid lepszy, ale niestety droższy, wesołe żelki też nie są złe, mieszać ich z pastelami nie próbowałam :) Ale nie zaszkodzi spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej? Podasz swój nr gg?? Fajnie byłoby pogadać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GG mi się nie chce zainstalować na laptopie, a mam dużo pamięci, a mam opcje bycia w internecia n GG, ale bywam raz na... długo ;D To może jakiś czat?

      Usuń
    2. Hej! To ja tylko zmieniłam nazwę. Nie wiem jaki. Taki 'prywatny' niedługo podam ci nazwę. :***

      Usuń
  5. świetne są :)) zapraszam do mnie ;)) gdziesamojekredki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne :) +zapraszam do siebie xd. www.emodelina.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń