Obserwatorzy

środa, 12 września 2012

002/ Tęczowe ciasto z różyczką

Cześć!
Dzięki wam za ciepłe słowa w komentarzach i za pierwszych obserwatorów;)
Mam nadzieję, że będzie was więcej!
***
Dzisiaj chciałabym zaprezentować wam, jedno z moich pierwszych dzieł.
Pokażę wam tęczowe ciasto, ale w mojej wersji. Jest zrobione z modeliny
fluorescencyjnej, czyli neonowej. Masa ciasta nie jest biała,
jak w większościach tęczowych ciast, ale i tak wygląda super :)
Dodatkiem jest różyczka z listkami.







Ogółem jestem tym bardzo zachwycona, moje koleżanki z resztą też. Spodobało im się i niektóre zaczęły ze mną lepić...
Z tego ciasta jest teraz wisiorek, który bardzo dobrze się prezentuje.

A wam co się podoba? A co nie?
Jakie jest wasze zdanie?
PISZCIE!

S.Cookie

8 komentarzy:

  1. Czym tniesz ?: Trochę krzywe, ale i tak ma swój urok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy cięłam nożem, zwykłym ;P
      Ale wiesz....Początki xD
      Teraz żyletka i ostry nożyk do modeliny;)
      Wiem, krzywe, ale starałam się ;D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie. Jakbym ja miał coś takiego ulepić, to by wyszło nie wiadomo co, a u Ciebie od razu widać, że to naszyjnik z ciastkiem. Szkoda, że tego się nie da zjeść, bo smacznie wygląda xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ćwicz dalej, a wyjdzie Ci ładniej - teraz nie jest też najgorzej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Popieram frukolitkkę! Nie robisz jeszcze najpiękniejszych (ja też stawiam pierwsze kroki, więc może się zakumpujemy???) prac. Ja też, ale kiedyś będziemy robić jak pani (XD) Kinga z Piecuhowa :) aj. nie wiem czy, lubisz jak ktoś poleca swoje blogi na twoim, ale zaryzykuje XD

    malina-miniatures.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, wiesz, pierwsza praca;D
      A, spoko, polecaj swój blog, podpisuj się nim, ale lubie to tylko wtedy, gdy ktoś skomentuje notkę,a na końcu poleci swój blog- tak jak ty zrobiłaś;)

      Możemy się zakumplować;D Ja już wchodzę na twojego blogaska;D

      Usuń