Obserwatorzy

piątek, 1 listopada 2013

010/ Lody w pucharku z bitą śmietaną i owocami

Hejka!
Powróciłam w wielkim stylu. Mam wam tyle do pokazania! Święta za niecałe dwa miesiące, a chcę, żebyście mogli kupić któryś z moich wyrobów pod choinkę swojej bliskiej osobie :)
FACEBOOKOWY FANPAGE: http://facebook.com/ModelinowyPotworek LAJKUJCIE!

___

Dzisiaj chcę wam pokazać lody w pucharku. Waniliowe, smerfowe, truskawkowe, jagodowe... Jakie sobie wymyślicie. Razem z lodami prezentuję wam bitą śmietanę z owocami: jagodami i truskawkami/poziomkami - jak kto woli.

Podoba wam się?





Co sądzicie o tej pracy? Piszcie w komentarzach!

Buziaki,
S.Cookie


4 komentarze:

  1. pucharek z lodami jest genialny...naprawde świetny pomysł i jeszcze ta bita śmietana z owocami...super:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł,też mam pucharki w domu,ale nie wiem jak je wykorzystać :/
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)
    Ps.Jeśli możesz polub moją stronkę na facebook'u ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe :> Aż mam ochotę na taki deser *.*

    OdpowiedzUsuń