Obserwatorzy

sobota, 2 listopada 2013

011/ Naszyjnik babeczka z kolorowym bulionem

Hejka!
Bardzo mało was tutaj, szkoda, że nie komentujecie. Mam nadzieję, że się poprawicie, bo szykuję dla was niespodziankę! :)
Dzisiaj wstawiłam nowy rozdział na moim blogu: http://violetta-story.blogspot.com
Wpadniecie?
__

Dzisiaj chcę wam pokazać mój nowy naszyjnik - babeczkę z kolorowym bulionem. Starałam się jak mogłam i jestem zadowolona z efektu. A wy, co myślicie? :)




Piszcie swoje opinie w komentarzach, są dla mnie bardzo ważne :)

WPADAJCIE NA FACEBOOKOWY FANPAGE BLOGA!
KLIKNIJ TUTAJ I ZOSTANIESZ TAM PRZENIESIONY :)
KONKURSY, RABATY, NAJNOWSZE INFORMACJE - TYLKO TAM!
POLUB, KOMENTUJ I ZAMAWIAJ :)

Pozdrawiam,

S.Cookie

9 komentarzy:

  1. nie martw się statystykami, rób swoje:D początki zawsze są trudne, niestety nie ma przepisu na to jak zyskać "popularność" :C lep, lep i lep ^^ śliczna babeczka, trzymaj się ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. naszyjnik jest piękny...nie martw sie brakiem popularnosci bloga, lep dalej i się nie poddawaj:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Nie przejmuj się statystykami....... Lep dalej i przede wszystkim ćwicz

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ty to zrobiłaś ?? o_O fajny naszyjnik .
    Mam nowego bloga wbijesz ? http://dreamscometrue4320.blogspot.com/
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny. :* Sweet. :) Ty to się znasz na rzeczy. :)
    Vielet <3
    PS: Skoro tak się smutasz to polecę Cię komuś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkowicie zgadzam się z opiniami wyżej ;) Super babeczka ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie, tak jak większość pisze...początki są trudne, ale trzeba cierpliwości i się nie poddawać ;)
    Zapraszam również na bloga: http://szarmetik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jestem początkująca i mało osób wchodzi na mojegobloga ;-; no ale cóż... Aco do twojej babeczki to jest prześliczna ! Oby tak dalej ;3

    OdpowiedzUsuń