Obserwatorzy

sobota, 9 listopada 2013

014/ Zielone babeczki

Hejka :)
Leżę sobie w łóżeczku, cieplutko mi to piszę nową notkę:3
Ehh... Mam się zabrać za przygotowania do olimpiady z polskiego (niewdzięczny Makbet!), ale muszę napisać wam tę notkę :)

___

Dzisiaj chcę wam zaprezentować moje ukochane kolczyki wiszące, zielone babeczki.
Starałam się i jestem bardzo zadowolona z efektu!
Jeszcze zrobiłam takie granatowe i fioletowe <zamiast bulionu plasterek fimo poziomki w jednym, a wdrugim bulion>, ale dałam je na prezent :)



Co sądzicie?
Piszcie swoje opinie!

FACEBOOKOWY FANPAGE! POLUB, UDZIELAJ SIĘ, ZDOBYWAJ RABATY, KUPUJ!

Buziaki,
S.Cookie

9 komentarzy:

  1. sa swietne...ciekawa jestem tych fioletowych:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne masz talent :) zapraszam
    obserwujemy ? ja już http://dreamscometrue4320.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne - lubię ten kolor, bo jest taki żywy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kibicuję dalszej Twojej pracy,bo wiem jak wciąga modelina i ile satysfakcji daje:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń