Obserwatorzy

wtorek, 5 listopada 2013

013/ Naszyjnik pizza

Hejka!
Biorę się do pracy! Za niedługo wiele nowych cudeniek, mam pomysły i materiały :) Ktoś chętny?

A tak ogólnie... Ma ktoś jakiś pomysł na wyrób, czegoś konkretnie chcecie? Piszcie!
Szybki post i idę się uczyć niemca :P


___

Dzisiaj pokażę wam naszyjnik - pizzę z odkrojonym kawałkiem, który jest doczepiony do całej pizzy. Pracę robiłam jakiś czas temu, ale bardzo mi się podoba i muszę wam ją pokazać!
A wy co sądzicie?
PS: Widziałam podobną u kogoś na blogu i nie pamiętam u kogo, jeśli ktoś zgłosi, że to jego pomysł, oczywiście napiszę tutaj i bardzo dziękuję, bo miło tworzyło mi się taką rzecz ;)





FACEBOOKOWY FANPAGE --> KLIKNIJ TUTAJ!
POLUB I ZAMAWIAJ! DZISIAJ MOJE, JUTRO TWOJE ;)

Piszcie swoje opinie, czekam;)

Buziaki,
S.Cookie

PS: TERAZ JEST MODA NA VIOLETTĘ. WSZYSCY JĄ OGLĄDAJĄ, TO KOLEJNY HIT! JESTEŚCIE CHĘTNI NA BIŻUTERIĘ Z MOTYWEM VIOLETTY? PISZCIE V-LOVERS ;)

3 komentarze:

  1. fajna pizza :) ładnie wygląda :]

    Pozdrawiam i zapraszam do wzięcia udziału w moim candy na hand-megi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń