Obserwatorzy

środa, 13 listopada 2013

015/ Tęczowy pączek

Cześć!
Jest was coraz więcej, cieszę się :) Dostałam jedno zamówienie od Emilki, którą gorąco pozdrawiam ^^
No. Olimpiada z polskiego napisana, wyniki już znane - 37/60. Ja jestem z siebie dumna, jutro olimpiada z angielskiego. Zobaczymy :3
__

Dzisiaj pokażę wam mój kolejny, nowy wyrób, mianowicie słodki, tęczowy pączek - pierścionek.


 

 

Jak wam się podoba?
Inspirowałam się pracą właścicielki sklepiku.
Oddałam ją po swojemu i myślę, że będzie się wam podobać ;)
Piszcie swoje opinie!

FACEBOOKOWY  FANPAGE! --> KLIK
POLUB, KOMENTUJ, WYGRYWAJ RABATY, KUPUJ!
 DZISIAJ MOJE, JUTRO TWOJE :)

Pozdrawiam,
S.Cookie

3 komentarze:

  1. Super zapraszam do mnie http://handmaniaki-ewki-i-nati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama chcę zostać modeliniarką ale nie wiem jak się do tego zabrać mogła
    bayś coś doradzić? A co do bloga to super! Jesteś bardzo pomysłowa!

    OdpowiedzUsuń